החברה הכלכלית לחיפה, ממשיכה להשקיעה ולפעול למען העסקים בעיר. השבוע התקיימה סדנא חינמית, לעסקים שנרשמו לתוכנית חיפה "קאשבק" לעבודה נכונה ברשתות החברתיות, מדריך לעסקים, לקידום העסק.
את הסדנא העביר מאיר כהן, בעלי חברת המיתוג טריו, שהעביר מהידע שלו לעסקים. בין היתר התמקד מאיר באופן פעילות נכון וברשתות, קידום אפקטיבי, ונתן כלים שימושיים לשדרוג חווית בעלי העסקים בפעילות השיווק שלהם.
בהמשך מתוכננות, סדנאות נוספות במגוון תחומים ביניהם יחסי ציבור, ייעוץ כלכלי ועוד.
אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, שפתח את האירוע אמר:
"החברה הכלכלית לחיפה, שבימי שגרה אמונה על בניית אופק כלכלי ארוך טווח לחיפה, לקחה על עצמה להניע מחדש, את הכלכלה בעיר באמצעות שורת פעילויות לחיזוק העסקים הקטנים והבינוניים. אנו מתכוונים להמשיך בפעילויות רציפות במהלך השנה".